Sunday, February 8, 2009

Sapu Sawang

HI...

Wow! lama gila aku tinggalkan blog aku nih. Dah bersawang sana sini. Tengok blog kawan-kawan erm makin banyak post mereka dan makin cantik cnth blog siti mariam elias, Cik Rynas dan banyak lagi lah. Tetiba pada tengah hari (8 Feb 2009) aku terpanggil untuk menulis di sini. Kononnya bukak laptop nak buat keja..tapi hadoo...Kalu dah online tuh macam-macam pulak benda lain yang aku. Dok YM manjang keje entah ke mana. Tetiba teringat nak up date blog. Tapi tak ada apa yang istimewa pun.
Tiga hari cuti cukup suka aku. Boleh rehatkan minda dan badan. Minggu lepas aku ke Melaka cuti-cuti Malaysia, jadi minggu ni aku amik keputusan berehat sahaja di rumah layan internet dan TV. Bulan nih banyak sungguh cuti. Lagi sekali langgar date line. Alasan cuti banyak so keje mcm lambat siap. Hahahaha...(boleh diterima ke alasan tuh) tapi langgar pun tak adalah lambat sgt. Cuma 10hb pun masih anta story lagi, tapi last story la.,..erm gitulah...
Apa-apa pun aku ucapkan Selamat Hari Thaipusam kepada rakan-rakan yang menyambutnya...K lah bye, jumpa lagi nxt post..Bye,...

1 comment:

  1. Wahai sahabatku nan sejati, apalah kiranya dikau memberi tiupan nyawa kepada blogmu ini. Sedih dan rawan hati ini melihat kesayuan dan kesunyian yang melanda. Berilah keceriaan atau sekurang-kurangnya setitis ihsanmu kepadanya.

    ReplyDelete