Monday, November 24, 2008

Isnin-bosan

Salam...
Hai dah lama rupernya ada tak update blog aku nih. Busy ke malas? lebih kurang dua-dua arr..busy pun ada malas pun ada gak sikit. Hmm hari nih adalah hari paling bosan aku di opis. Bosan sbb tak ada keje, keje memang berlambak. Memikirkan dateline semakin menghampiri dan mengenangkan banyak lagi bahan blom anta kat editor tuh yg menambahkan kebosanan. dateline 5hb dec nih dah. aduiyai...nak tak nak kena harungi dan perah otak jugalah untuk menyiapkan segala story mory tuh...
Hari nih plak mcm tak ada mood nak buat keje, tapi aku paksa gak diri. akhirnya berjayalah aku menyiapkan dua story dan anta terus kat editor. huh lega sikit dapat anta story. Tgk2 jam hai dah pukul 5.30 ptg. Borak sikit hmm dah jam 6...apa lagi terus menelefon budak2 finalis pencarian jejeka. bagitau dorang minggu depan ada rehearsal sebelum masing2 akan berentap pada malam final 13 dec nanti. hmm selesai sudah keje tuk hari nii. esok pepagi lagi aku ada asignment tak waterfront desapark city, asignment new zealand natural, makan aiskerin lah aku esok. petangnya plak, ada asignment kat one utama miss veet...gitulah keje aku..seronokkan...
sebenarnya inilah cita-cita aku sejak kecil nak jadi wartawan....hahahaha akhirnya tuhan makbulkan impian aku. tapi rupanya bukan senang jadi seorang wartawan walaupun wartawan majalah. aku terbayangkan mcm manalah wartawan surat khabar ya...fuh tak menang tangan nak menaip gamaknya....

No comments:

Post a Comment