Tuesday, January 6, 2009

Aku Suka Dia


Hi...

Sebenarnya tak ada benda pun aku nak post nih... Tapi sajer bosan sendirian tatkala waktu sudah menginjak ke jam 1 pagi tapi mata blom mengantuk dan idea tak datang2 nak ketuk story. Jadi aku belek2 lah pix yg ada dalam laptop aku nih. Terjumpa gambar aku bersama sorang jejaka yang handsome..Dia memang kacak dan sekarang lakonannya semakin mantap dan mendapat perhatian. Siapa dia?? Hah inilah dia Remy Ishak. (hero idaman Malaya kini) Aku rasa sepanjang bergelar reporter ini aku hanya bergambar dengan dia dan Nabil Raja Lawak je rasanya. Dengan Mawi pun aku tak bergambar...Entahlah tak rasa nak bergambar dengan yg lain walaupun ada peluang ketika pegi asignment atau semasa dorang datang photo shoot kat opis aku. Kenapa ek? Entah mungkin juga sebb aku tak suka bergambar. Mungkin lah...
Erm...k lah cau dulu, idea dah datang...so aku nak ketuk story kejap...bye...tgklah gambar aku ngan Remy Ishak

3 comments:

  1. haah...chantek la sangat!!! lu ni,upload gambar guna kaedah dinasour ke?ke...lu upload dalam mimpi???isk...ni yang wa marah ni.gambar ngan remy ishak konon.eleh,stakat tulis je amik gambo ngan remy ishak,tapi buktinya takde,wa pon buleh tulis.isk...hahahhaha

    ReplyDelete
  2. Untuk sesiapa yang komen... ha ni aku dah masukkan gambo dgn remy. Lu tatap lah sendiri... hensem tak? ada iras iras muka wa kan... ada jodoh nih!!!!

    ReplyDelete