Thursday, October 23, 2008

Hari Ini Dalam Sejarah

Hai...mesti semu orng tertanya2 kenapa aku letak hari ini dalam sejarah? Citernya gini. Aku sebenarnya dah lama berhajat untuk buat blog sendiri. Aku suka gak baca blog kawan-kawan aku seperti blog Rynas, Mariam dan aton. Pastuh timbullah keinginan untuk aku buat blog sendiri. Tapi asyik bertangguh je....Sampailah ke tanggal 23 Oktober 2008, jam 4.15 petang aku terpanggil untuk buat benda alah nih. Itupun selepas cikyam kata, eh besh la ada blog..ko buatlah blog.
Pastu dua tiga ahri lepas, Kak Ana editor jelita ada cakap, hari tuh dia ada jumpa sapa entah aku tak ingat nama dia, orang tuh kata wartawan sepatutnya ada blog. Senang nak bercakap dengan orang disekeliling. Itupun buat aku terfikir. Hmm betul gak kan...
So, hari nih terciptalah blog aku sendiri. Aku pun sebenarnya tak tahu nak post apa lagi. Nantilah kalu ada citer gembira ataupun citer2 besh aku postlah leh kongsi dengan kawan-kawan kan....
Hmm aku sorang lagi pun baru buat blog gak. Nama dia anis....hehehehe....
Pasni inilah keje kitaorg dok baca blog kawan-kawan. Hmmm besh gak leh tahu perkembangan kaan-kawan melalui alam maya.

1 comment:

  1. baguih..baguih..nanti bolehlah bertuko citer dlm blog..jgn lupa up date tauuu..hari2 tau...buat apa2 jer tulis tau tau..tau.tau

    ReplyDelete