Tuesday, October 28, 2008

Salam..jumpa lagi..
Hari ni penat lah. Kerja banyak settle lagi. tup tap tup tap..hai nak closing lagi. Nih monthly nyer magazine kalu yg weekly dan daily mcm mana surat khabar tuh mcm mana la agaknya buzy mereka. tak dapat aku bayangkan. Di hitung2 tinggal beberapa hari je lagi nak closing. Bahan masih bnayk belum hantar. hmm setiap bulan ada sahaja impian untuk menyipakan kerja awal tetapi macm ada sahaja halangan. tapi alhamdulillah dapatlah juga closingkan.
Bulan ni impian aku mahu habiskan story awal. Insya-Allah akan aku cuba yang terbaik. Moga2 aku dapat realisasikan impian aku itu. heehhe
Hmm hari nih kita org lunch kat umah kak ana. Dia ada buat open house. Terima kasih kak ana, kenyang perut kami semua.
Malam ni macam malas nak tulis pepanjang. Rasanya setakat nih jelah.
Bye....

2 comments:

  1. lu bajet,kalau hantar story awal,lu leh holiday la? ceh! tanak citer ke pengalaman kat umah kak ana?mintak sampul bukan main!tak pnh dibuat orang beb!

    ReplyDelete
  2. hehehehe...tanak citerlah malu..

    ReplyDelete