Thursday, October 23, 2008

Party, party

Salam,
Hari ni 24 Oct 2008 - kat opis aku ada buat makan2. Kononnya sambutan raya. Tapi apa yang special dan berbeza ngan opis lain ialah, makanan kami masak sorang sikit n then bawak datang opis makan beramai-ramai. Itu yang specialnya sambutan raya kat opis aku.
Kalu semua nak tahu tadi pepagi buta aku dan teman serumah sudah bangun masak. Aku masak sambal udang petai dan cikyam masak ayam goreng berempah dan ayam goreng tepung.
Bising dapur umah aku pepagi buta tadi...dengan sore kitaorg...
Apa yang dijadikan citer, pagi yang gelaplah, tengah dok syok masyuk memasak, tetiba gas habis. Hmm kelam kabut kami menelefon abang gas suh anta gas.. sambil dok tunggu abang gas datang, aku mengambil kesempatan bersarapan. Menunya, aku cilok ayam goreng member aku yang siap masak, air neskefe panas dan telur setengah masak. hehehehe....
Maka dengan rasminya kami datang lambatlah ke opis. Kul 10 pagi baru sampai opis.
Hahahahaha......

1 comment:

  1. alahhh td sempat rasa sekor jer udang petai tuh..oklah tuh..sedap aper.dah lehhh kawen dah hehhehe

    ReplyDelete