Wednesday, October 29, 2008

keje..keje..keje

Hai semua...
Ketemu lagi kiter di arena blog nih ya..hish terikut2 loghat indon plak, yerlah selama beberapa jam aku terikut2 loghat indonesia nih, sbb tadi aku shoot fesyen lelaki di salah sebuah butik di bangsar yang dimiliki oleh orang seberang. Yerlah daripada pekerja hinggalah bosnya orang dari seberang. Hmm baju di butiknya lawa2 tapi masya allah, regenya boleh tahan. baju untuk lelaki juga cantik2. Pastuh aku tgk model aku pakai baju dari butik dia tadi, mcm kena je..mcm lawa je. Macam nak beli satu bagi present kat sesapa yang aku rasa nak bg, tapi ya allah, mahal la plak..tapi serius cantekk..nampak sopan tetapi masih bergaya dan berfesyen.
Selepas sesi shooting, kitaorang p makan kat restoran mamak pelita.. dapat makan nasi beriyani ayam fuh, kenyang perut yang tgh lapar gilerr,. Yerlah dari pagi tak makan. Tak sempat nak breakfast tadi.
Lepas makan aku terus masuk opis. Cuaca panas sungguh...sekarang musim panas kembali kot..
Hmm malam nih ada asekment lagi kat Dewan Tun Rahah, Menara yayasan Tun Razak. Asekment kul 7.30. Aku pegi dengan rakan setugas dari majalah jelita.
K, lah aku cau dulu. Nanti jumpa lagi..kalu aku rajin menaip pepe citer yang lain plak.

2 comments:

  1. hurrmm.. lepak2 bangsar tak jmpe 'best-fren' ke..? :P hahaha..

    ReplyDelete
  2. 'best-fren'...hmm kalu jumpa pun xada maknanya..hahahaha

    ReplyDelete